söndag

Idag har jag en riktigt skön slappsöndag. Saknar dock min pojkvän mer och mer för varje dag. Åh kommer bli så jobbigt att klara två veckor till helt själv. Jag som trodde det skulle bli så skönt och äntligen få vara lite för mig själv men jag är så sjukt sällskapssugen. jag som annars brukar vara en ensamvarg som trivs ganska bra med att vara själv eller spendera en lördagskväll själv framför en film. Men denna helgen har jag bara inte kunnat vara själv. Tror jag grubblar alldeles för mycket när jag är själv, är så mycket skönare att ha någon att dela sina bekymmer med.
Så i fredags följde jag med Maja till hennes klasskompis Anna och för lite förfest. Väldigt trevligt. Sen drog vi vidare mot strand men det var helt dött så efter ca en timme där inne beslutade vi oss för att åka hem. Det är verkligen sjukt hur tomt Stockholm är såhär i semestertider, alla lämnar stan.
vaknade upp ganska så bakis och med träningsverk från fredagens springtur. Inte en bra början, det gjorde det inte bättre heller att regenet stod som spö i backen utanför dörren. Efter en förmiddag hemma med lite slösurf bestämde jag mig för att jag inte ville spendera lördagskvällen själv utan tog med mig lite packning och åkte ut till Maja ända ut på Lidingö. Vi gick och handlade lite bakismat och spenderade kvällen framför lite film. Sov över hos henne med för det är nästan en timmes åkande från Lidingö till Skarpnäck och det var jag inte så sugen på sent på kvällen.
Idag har jag spenderat förmiddagen på stan där jag lyckades fynda en massa bra på rean. jag brukar väldigt sällan hitta bra saker på rean men idag fick jag med mig en väst, en vit kavaj, en gräddvitt skjorta och ett par byxor för femhundra spänn! inte illa!Så nöjd med mina köp åkte jag tillbaka till skarpis och tänker spendera resten av kvällen framför en massa Mia och Klara och kanske någon film. Nicke. Ska ladda för ännu en seg vecka med jobb. Hoppas vädret vänder nu igen, nästa helg måste jag bara få sola. Min kropp har inte sett solen på två veckor så snart har min bränna som jag lyckades skrapa ihop nästan försvunnit. 

                      

                                                                   Jag vill ha detta!!

Kommentarer
Postat av: Aye¨

Hejhej :) Allt bra? Händer idag då?

Kram//Ayeland.se

Snygg blogg förresten<3

2010-07-27 @ 01:38:05
URL: http://Ayeland.devote.se
Postat av: Leia ♥

Skönt att ta det lugnt :)

2010-07-28 @ 16:14:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0