onsdag

Sitter här i min ensamhet och saknar min man lite. Det är skönt och vara själv ibland, men tanken på att jag ska var själv i två veckor till gör att jag känner mig extra ensam. Får ta och hitta på ngt kul i helgen iaf så jag slipper sitta ensam varje kväll :)

fick min första dansabstinens idag. har ju inte tagit ett danssteg sen sista dagen på audition. Och nu när jag äntligen börjar komma över det faktum att jag inte kom in på ackis i år (dock får jag fortfarande ont i magen och blir nedstämd varje gång jag tänker på att jag var så nära så att komma in men snubblade på målsnöret och måste nu slänga ut en massa massa pengar och kämpa ett helt år till) så börjar kroppen längta efter dansen. Det är just vid dessa tillfällen jag vet att jag gör rätt val som fortsätter för jag vet att jag aldrig kommer klara mig utan det här, så är det bara. Nästa vecka när hostan har lagt sig så ska jag nog ta några sommarklasser :)

Jobbet förövrigt blir bara segare och segare. Finns verligen inte mycket att göra. Oline och jag pratar rätt mycket skit och försöker få tiden att gå. det är nästan så jag saknar den superhetsiga veckan då jag hade fönsterputs, när man har mycket och göra iaf tiden fort. känns tråkigt att jag längtar till augusti för då är ju sommaren slut men det är då jag äntligen äntligen får tre veckor ledigt. Fick nämligen mail idag från base att terminen sätter igång den 30:e augusti. Ska bli kul ändå, jag längtar efter att ha klaskompisar och såklart börja dansa igen för en massa massa lärare :) Ska också bli superkul med sångklasser som vi kommer ha en gång i veckan!




Kommentarer
Postat av: Marie

Hej på dig!

Ja ibland behöver man vara ifrån varandra för att längta hihi... Låter väldigt roligt med sångklasser tycker jag, det passar dig..:)Hoppas ni hittar på något roligt i helgen nu.

Kramar i massor!

2010-07-22 @ 21:57:31
URL: http://marielindqvist.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

O Gud det är så svårt när nåt så nära kan va så långt bort... ;) Förstår verkligen att det fortfarande känns tungt för dig, men så himla roligt med sång också ju...! Kram!

2010-07-23 @ 11:36:38
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0