måndag.

Då så, då var första dagen på den andra veckan avklarad. Gick lite sämre idag men det var ju ingen jury som satt och tittade så det var nog ingen fara. Ska bara sätta alla övningar nu från baletten och moderna så man kan dem när vi ska visa upp. Hängde kvar en stund och övade med några av tjejerna så jag hoppas dem ska sitta imorgon. men kul var det om man räknar bort värmen och luften som i princip inte fanns i den lilla salen med 40 pers :/ awhh. Hoppas det inte är lika varmt imorgon. Imorgon har vi förresten jazz, yeeej :) Äntligen.

Hade en jättefin helg förresten, sååå underbar väder, jag tackar någon där uppe för det.
I fredags åkte jag och solade och badade vid långholmen med Becci, Maja och Oline. Så råkade alla mina dansvänner komma förbi lite senare med alla vi som gått vidare :) På kvällen gick vi och handlade och lagade gott käk hos Becci. For seda vidare till trädgården en sväng och garvade ihjäl oss åt två sjukt roliga personer som dansade. Annars var trädgården väldigt fint, blir nog fler kvällar där i sommar.
Lörda drog jag, Nicke och Oline till Flaten badet en bit härifrån. På kvällen blev det grill här hemma och fotboll, mit beloved Spaninen spelade ju mot Paraguay. Oline och Nicke hejade på Paraguay och jag på Spanien, och såklart vann ju dem bästa ;)
Söndag spenderade Nicke och jag vid Flatenbadet igen. Så underbart att jag faktiskt har fått lite färg. Var s orolig att jag skulle vara helt blek den är sommaren bara för att ajg inte kan åka utomlands förän i augusti. men nu är jag fasen ganska brun :)


Han görs första halvan på mitt solo idag med, här kommer det. Gärna synpunkter på hur det är och vad jag kan få in mer.

                

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Kan inte komma med några synpunkter för mina tårar rinner nedför kinderna...!!!, så....ser inte tangenterna :)

Fina du, lycka till ♥

2010-07-06 @ 19:07:41
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0