tisdag

Jaha då var man 22 år då. Shit vad tiden går fort. Min födelsedag var iaf jättefin. Förutom en seg dag på jobbet så var allt kanon. Blev ordentligt ompysslad av boyfriend på kvällen, han fixade middag och vin och så hade han köpt min favvo glass Ben&Jerrys till efterrätt, gulle. Jag fick t.o.m titta på en massa avsnitt av sex and the city på kvällen :) hehe I love it.

Idag är inte lika bra dag, kallt ute, kallt på kontoret. Segt och tråkigt och jobba. Jag längtar mer och mer till måndag då dansen sätter igång. Mina fötter är itne stilla en enda sekund, de vill dansa!

Lägntar till helgen, då blir det fest med mina älskade. I like.

back to work. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0