söndag

Nu är jag TRÖTT. Herrejesus jag har dansat konstant hela helgen. Igår höll jag på mellan halv elva och fem och idag mellan tolv och fem. Men nu är jag äntligen klar med allting tills nästa helg då jag ska hålla i danskurs på aktiv ungdom.
Eftersom jag fokuserat helt på dansen i helgen har det blivit rätt osocialt med allt andra. I fredags var jag hemma för att vila upp kroppen EN dag iaf. Så det blev let's dance och mys med Nicke.
Igår blev som sagt dans hela dagen. Hade tänkt ta tag i det där med snabba cash igår och åkt in och sett den sen på kvällen men otur som vi hade så var det fullt på varenda biosalong i hela Sthlm! Så himla surt när jag äntligen hade tid. Så det fick bli en hemmakväll igår med. Men både Nicke som jobbat hela dagen och jag var helt slut så det var bara skönt.
Nu vankas det hambrugare här, gött! Tyvärr en ganska ospännande helg att uppdatera om. Får hoppas det händer mer i veckan. Ska bli så superkul och ha kursen i helgen, längtar verkligen nu när jag är klar med allt. 


                                                             Lite fler bilder från förra helgen

                

                

                 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Hej Johanna, så himla fina bilder, är de gjorda i photoshop?

Jag ska sätta in en extra slant på ditt konto, det är inte meningen du ska slava gratis, de flesta som kommit till oss, har ju "bara tagit når ur skjortärmen" ska bli så himla kul att se, hinner inte titta så mycket eftersom jag fyller år på Söndag :) Men ändå...



KRAM, så ses vi snart :)

2010-01-24 @ 19:00:32
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0