onsdag

Så då var man äntligen hemma i elstockholmo. Eller ja det kändes lite trist ändå när jag äntligen landade. Helt plötsligt så var jag inte så sugen på jobb, lunchlådor och tidiga mornar igen. Det ar vart så jäkla najs och vara hemma och myst med familjen i två veckor med lagad mat och låånga sovmorgnar.

Men men det ska bli skönt med lite vardag igen. Och som sagt snart snart är det dags för dansen att sätta igång. Jag längtar som en galning. Min kropp skriker efter dans jag kan inte ta ett normalt steg utan en liten snurr eller danssteg hehe fråga min pappa han skrattar åt mig jämt att jag inte kan gå ordentligt utan dansar fram.

Idag innan vi åkte passade vi på att fira in födelsedag som egentligen är på måndag. Fick mina paket från mamma, pappa elina och offe och så kom mormor och leif, peder, karin och Linus och farmor och farfar en sväng på lite tårta och då fick paketisar från dem med. En massa bra och ha grejer som balettskor, böcker, filmer, mia och klara skiva, pengar, parfym och sist med inte minst en skivspelare av mami och papi :) Ja alltså en riktig skivspelare inte för cd skivor för er som nu trodde jag var helt efter i den tekniska utvecklingen. En skivspelare som spelar LP-skivor alltså. Har önskat mig en sån jättelänge till alla mina LP-skivor jag samlat på mig på loppisar under åren. Och nu fick jag en riktig cool en som man kan spela över skivorna på ett usb minne och lägga in i datorn med. Helcool :)

Så på måndag när min riktiga födelsedag är har jag inga presenter att öppna hehe för min present från nicke var ett par jeans som jag var och provade ut redan innan jul. Ja så det kändes mer som min födelsedag idag än det kommer kännas på måndag. Men jag kanske fr en tårta till då iaf får man hoppas :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja bra att du inser hur bra du har det hemma hos mamsen och papsen hihi. Men det har varit trevligt att haft er hemma lite längre denna gång och det blev så tyst i lägenheten när ni åkte,så vi saknar er! ♥



Kram mamma!

2010-01-08 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0