onsdag

Äntligen har dansen satt igång igen och med det världens träningsverk. Igår kunde jag knappt gå hade så sjukt ont i mina ben. Det som är bra är att så fort man sätter igågn och dansa så känns inte träningsverken, men när jag kommer hem på kvällen eller dagen efter så har jag sååå ont. Jag börjar undra när det ska ge sig.
Danskursen som jag ska ha i aktiv ungdom har blivit framflyttad en helg så nu måste jag fixa klart all dans i helgen vilket betyder två veckor av dans varje dag. 

Igår var dock inte världens bästa dansdag, mina ben var så trötta på baletten och så blir jag så sur på mig själv när det är nya lärare så tar det sån tid för mig att lära mig deras sätt att lära ut. Var helt lost igår på Adriennes lektion när hon lärde ut koreografi. Hoppas det går bättre på torsdag när vi ska ha Therese Carlsson. Idag skippar jag nog baletten och tar bara Vals moderna klass, mina ben pallar nog inte mer.

Det var ju himla skit att sverige gick och förlorade första handbolls matchen i EM igår med. Jag blir så trött på sverige ibland. det är alltid samma sak de leder stort i första halvlek och man tror allt är klart så tappar de allt i andra och man måste sitta som på nålar de sista fem minutrarna av spänning. Hoppas på bättre lycka ikväll mot Polen, jag älskar ju handboll det är den enda sporten jag verkligen längtar efter att titta på så nu hoppas jag verkligen att de går vidare. 


                                                      Lite bilder från i lördags hos Becci

                

 

                 

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0