torsdag

Ännu en seg dag på jobbet och huvudvärken börjat smyga sig på lite smått. Tror besämt det är ngn infektion på g i min kropp. Men eftersom jag alltid är på språng så har det väl inte lyckats bryta ut än. Kommer säkert i helgen när jag är ledig och har bestämt mig för att göra precis INGENTING! tanken var väl egentligen att mams och papps skulle komma upp, men nu ser det ut som att det kommer bli värsta snöovädret fredag, lördag och då kan inte min stackars vaktmästare till pappa åka ifrån Vimmerby.
Har inte varit såhär trött på väldigt väldigt länge, hade faktiskt suttit fint med sportlov nästa vecka och inte v 9 som vi har här i Sthlm. Igår på moderna med Val var jag så trött i uppvärmningen att jag kände blodmsmak i munnen i de sista tunga övningarna. Och inte nog med att de filmade i förrgår på baletten till hemsidan, igår så var det ngn reporter från svenska dagbladet där som gick runt och tog en massa kort. Inte bra denna vecka när jag är så trött.
Men igår så hade jag iaf ett litet framsteg på baletten. Jag har ju skrivit lite om det innan att jag har haft så svårt med att hitta rätt i baletten som t.ex. hållningen, och Ann-Marie brukar vara framme och dra i mig vid första övningen varje klass. Men igår helt sjukt så kommer hon fram till mig under första övningen på stången när hon i vanliga fall kommer och drar i mig och utbrister "Braa, underbart där är rätt" Och tjena vad glad jag blev, ett steg åt rätt riktning iaf.

Idag blir det jazz och alternativ hip hop med joao assuncao, ska bli spännande. Hoppas jag inte blir sådär nervös idag igen because I hate it!
Nu är det dags för lunch här, min magge kurrar som vanligt hysteriskt när klockan börjar närma sig tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0