onsdag

Bra vecka hittils, förutom måndag eftermiddag då jag faktiskt struntade i dansen och åkte hem och däckade i soffan i tre timmar. Hoppas på ingen mer snö nu, speciellt inte till helgen för då kanske mammsen och pappsen kommer upp, om det inte snöar det vill säga. Så jag håller tummarna! Nu mera jobb. Slänger in en liten bild på oss från Cafèt i lördags. Det roligaste var hur mingelfotografen hade stavat våra namn på finest Johanna Linqvist, Malin Staxberg, Rebecca Flemingsson och så till sist det enda rätta Miranda Hammar. Men man ska väl inte klandra honom stackarn, kan inte vara lätt och höra ngt med alla musik och ljud i bakgrunden. Men Becci och jag fick oss allt ett gott skratt där på söndagsmorgonen.

                  

Kommentarer
Postat av: Marie

Så snygga alltså!!! Då förstår jag Beccas inlägg på FB...

Kram!!

2010-02-18 @ 21:36:46
URL: http://marielindqvist.blogspot.com
Postat av: Marie

den klänningen är så snygg med kedjor på axlarna (:

2010-02-24 @ 14:22:06
URL: http://marybeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0