måndag

Måndag igen och back to work. Nu är jag sjukt seg, trött i både kropp och huvud. Men det är bara att bita ihop och stå ut några dagar till innan det bli helg igen ;)
Helgen var iaf riktigt kul så tröttheten kan man stå ut med. Det var mysigt att vara hemma och träffa familjen som vanligt och självklart var det superkul med kursen. Hoppas jag inte körde slut på alla stackars ledare med mina långa koreografier och svåra diagonaler. Men ibland kan det vara kul att få ngt att bita i. Mamma har tagit lite bilder och filmat koreografierna så det ska läggas ut här så fort jag får tid.
Fick gulligaste kommentaren av Ellen om min streetdans som jag gjort där hon tyckte att jag fått samma dansstil som Jennie Widegren och det tackar man ju och bockar för. Jennie har alltid varit min största idol inom dansen och jag hoppas verkligen en dag kunna bli ´lika bra som henne, eller ja lika bra var väl och ta i men nästan i alla fall. Så det livade upp mig lite iaf.

En ny dansvecka att se fram emot nu med. Street på torsdag lockar väldigt då det är dags för house en av mina favvo stilar i street efter waacking <3 Idag hoppas vi att Dan Gill är tillbaka med efter att ha varit sjuk förra veckan, jag är sugen på lite L.A style.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0