måndag

Det är kaos i Stockholm idag, och då menar jag verkligen KAOS. Herregud hälften av alla sträckor på tunnelbanan står stilla, det är bilköer vart man än kommer och ersättningsbussar med människor hopträngda som boskapsdjur som försöker komma fram bland alla bilar och snö. Det tog mig två och en halv timma imorse att komma till jobbet. Väldigt roligt. Nu sitter jag och funderar på hur jag ska komma hem ikväll. hela gröna linjen som jag åker på är inställd hela dagen så jag lär väl så sitta och trängas på en ersättniungsbuss ikväll igen om der inte händer ett mirakel. Snälla det blir ju snö och kallt varje år, när ska de hitta en lösning? Awwwwhhhhh jag hatar vintern!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja herregud vilken vinter!! Och det blir säkert mer kaoartat i storstaden än här hemma på landet, för man kan ju gå dit man ska, men visst har vi en massa snö här också och vägarna är så smala så vissa går det inte att mötas på...Hoppas nu att det börjar ge sig, din pappa behöver nog inte mer snö heller. Han som har koll säger att det ska bli plusgrader till helgen, och det har det inte varit sedan vi var hos er, innan Lucia..

Kramar ♥♥♥

2010-02-22 @ 23:00:54
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0