måndag

Ny vecka, nya tag. Men det är bara att bita ihop, snart helg igen hehe. Nä men när man har haft riktigt slappa helger blir det extra jobbigt med en ny vecka. Annars som förra helgen när allt gick i 180 så är det inte så stor omställning till måndag.

Middagen i lördags var supermysig. Bara vi tjejer, god tapas och mysig stämning. Avslutade kvällen med öl på Bauer på Götgatan.
Igår tog jag iaf tummen ur arslet och gick äntligen och såg snabba cash. Och jag måste nog ändå erkänna att jag blev lite besviken. Men det är alltid så med sjukt bra böcker att man blir besviken efter filmen. De hade såklart ändrat alldeles för mycket av det bästa från boken. Men stooort plus för alla bra skådisar. Joel Kinnaman såklart men även de som spelar jorge och Mrado och herregud Mrados dotter Lovisa så himla söt och duktig.

har för övrigt ändrat profilbild på facebook om ni noterat. har blivit inbjuden på det här profilbild på någon kändis man är lik. Fick tänka efter där ett tag för jag kom verkligen inte på ngn kändis jag är lik. Har heller aldrig hört att jag är lik någon. Förutom Carrie då som jag har på bilden, men det är bara någon som nämnt det ngn gång och jag tycker själv inte jag är speciellt lik henne. Men det var den enda jag kom på, så what do you think?

                

Kommentarer
Postat av: emma

jo för tusan jag tycker du är lite lik henne!

2010-02-12 @ 07:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0