lördag

Sovmorgonen imorse kan ha varit det göttaste på väldigt, väldigt länge. Sov till elva fast jag hade gått och lagt mig vid halv ett igår. Tror min kropp behövde det ganska mycket efter de här två stressiga veckorna.
Blev väldigt lungt igår, jag är alltid så sjukt trött på fredagar efter veckan så jag orkar nästan aldrig göra ngt. Lagade lite mat när vi kom hem från jobbet och sen blev det lite gamla avsnitt av succè duon med anders och måns som jag inte hunnit se innan let's dance. Igårkväll var det iaf rätt person som åkte ut, gud vad jag hatar Rabih. Så sjukt dryg och kass på att dansa.
Idag har jag som sagt sovit aslänge. Fick nybakade scones av min lilla hemma man här hehe. Nä men så himla söt. han hade smugit upp och bakat medan jag låg kvar och sov. Sen åkte Nicke iväg och spelade badminton med grabbsen och jag har myst lite själv här hemma.
Ikväll ska jag iväg på middag på en restaurang inne i stan med mina tjejer. Ska bli supermysigt. Har inte träffat dem på tre veckor nu så vi har lite att snacka ikapp.

Lite bilder från förra helgen

                    

                    

                    


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej svejs!

Vad go och snäll han är din Nicke, ta väl hand om honom!!! Hoppas ni får en mysig tjejkväll tillsammans. Och du, ta det LUGNT (kolla stavningen) hihi...

Kramar mamma!

2010-02-06 @ 21:56:02
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0