fredag

Sitter och är sjukt uttråkad på jobbet. Funderar fortfarande på vad som hände igår på dansklassen. Och sorry alla stackars läsare som tycker det är trist att läsa om dans hela tiden, men det är typ bara det mitt liv går ut på just nu. Jazzen gick sådär igår, var sjukt trött i kroppen så jag hängde inte med nånstans på uppvärmningen. Likadant på diagonal och koreografi. Sen av någon konstig anledning så gick det bra på streeten. Satte hela koreografin när vi körde med alla. Kändes grymt bra enda fram till vi delade upp oss i grupper som vanligt och jag blir så nervös så jag tappar hela koreografin som jag kunde bara en minut tidigare. JAG FATTAR INTE?? Varför blir jag så nervös?? Det är alltid likadant, och det värsta är att det är precis det där som händer när det är audition. Jag måste gå till ngn coach eller ngt som kan lära mig lite om inställning, självförtroende och peppning. Typ som idrottsmän gör, ser vinsten istället för förlusten.

Men nu är det helg och dansvila. Imorgon blir det fest för Malin som fyller år. Blir och gå ut och käka med brudarna och sen fortsätta kvällen på ngt dansställe.

PS. Såg ni förresten i mitt förra inlägg att en av mina favortibloggerskor kommenterat på min blogg :) .DS


             
                                       Låten vi gjorde streetkoreografin till igår, sjukt skön.

Kommentarer
Postat av: Oline

tjollibobo!

Du får gå till en kognitiv terapeut.

Btw, hade ni kul i lördags sen?

Pöss!

2010-02-15 @ 14:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0