fredag

ÄNTLIGEN fredag! yeeeej. Och idag är det plusgrader i Stockholm och snön börjar smälta. :) :) Perfekt fredag! Ska träffa girlsen ikväll med så jag är extra glad.

Igår på jazzen fick jag en kommentar av min jazzlärare som gjorde mig sååå varm. Efter vi hade gjort koreografin som jag kände att jag verkligen satte och gjorde bra igår kom Therese fram till mig och sa att jag hade gjort det jättefint. Åhhh jag blir så superglad av en sån kommentar, och blir jag alldeles varm i magen och lycklig. Det kan verkligen kännas fånigt att en sån liten grej gör mig så glad, men jag som är så självkristisk kan verkligen behöva ens ådan lite liten kommentar för att bli överlycklig.

Underbart med helg så jag slänger in ytterligare en av mina favoritkoreografier från senaste säsongen av sytycd

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0