torsdag

Sitter i skolan och väntar på att få sätta igång med lussespex rep. Alla salar är upptagna till klockan åtta med hobbyklasser så om tjugo minuter får vi dra igång. Då jävlar ska vi spika en timmes föreställning. :) Kommer bli så bra I know it!

Jag är redan trött som en gris och ska vara vaken och repa nästan hela natten. Jag kommer däcka i soffan imorrn direkt när jag kommer hem. Som tur är har vi bara lussespex och sen slutar vi.

Har fett mycket bilder från vår julbalett idag och när vi har larvat oss i träningsrummet så det blir mycket roliga bilder som kommer upp framöver! Ska försöak filma lite när vi repar med.

Nu en kaffe och redbull så jag orkar!

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till med allt!!! Imorgon är du säkert helt slut hihi...:)



Kram mamma!

2010-12-09 @ 23:23:38
URL: http://marielindqvist.blogspot.com
Postat av: Yasse

YÄY! Julbalett bilder! :)

2010-12-10 @ 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0