torsdag

Fy fan vad jag är sur just nu!

Hade bokat tvättid mellan 12-16 idag eftersom jag är hemma då mellan dagens dansklass och jobb och har inte så mkt mer tid denna vecka att tvätta innan jag åker hem på jullov. Så jag går och lägger i en tvätt klockan tolv och sedan en timme senare går tillbaka för att ta ur den och lägga i en ny. Vad får jag se då? Jo att nån jävla idiot har tagit ur min tvätt och lagt i en ny i tvättmaskinen! Alltså tagit en tvätt på min bokade tid! Blev så jävla sur! Men sen började jag fundera på om jag bokat fel tid å jag går ut och kollar på bokningstavlan men nej jag hade bokat rätt. Blir ännu mer förbannad, när ska jag nu hinna tvätta? Kan nog vara det mest fräcka jag varit med om!

Så nu har jag för första gången i mit liv skrivit en arg lapp i tvättstugan! Hoppas personen i fråga tar åt sig!

Kommentarer
Postat av: Elina

Bra att du skrev lapp, blir arg bara jag hör ommet! Hoppas du srev något roligt så du kommer med i David Batras bok ;)

2010-12-16 @ 16:30:19
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0