tisdag

Herregud hur hann klockan bli så mycket? Jag skulle ju bara läsa några bloggar och så...?

Idag har varit en konstig?! dag i skolan. Först floorteqnique, vågade inte chansa på fysklassen idag eftersom jag fortfarande är snorig och hostar så det fick bli lite rull på golvet. Efter det skulle alla som ska vara med i studioföreställningen visa upp sina nummer och då hade jag två timmars håla. Tjuvkikade på en del nummer iaf och det ska bli såå kul att se när de visar upp.

Efter lunch blev det balett och idag gick det faktiskt bra! Kände mig väldigt trött innan klassen men kroppen vaknade till liv och jag fick äntligen bra beröm från K för mitt uttryck, har jobbat så mycket med det senaste tiden. K tycker ju att jag ska visa mer uttryck i baletten och inte bara jobba och gå in i mig själv vilket jag tycker är jättesvårt eftrsom baletten är ganska tung för mig och jag fokuserar mer på att jobba "rätt" än att uttrycket ska bli jättefint. Men idag så sa hon att hon aldrig hade sett mig jobba så fint i mitt uttryck och fina Christinte i klassen kom fram efteråt och berömde mig med att jag jobbat så fint på sistone. Då blev jag glad :)

Vår sista klass var sedan inställd så det blev lite lussespex rep, vi filmade bl.a. en sjukt rolig scen som kommer visas på film på fredag och sedan hade jag och Carola massagestund. Aj aj säger jag, Carola masserade mina insida lår och det gjorde ONT. Fy fasen vad min kropp är stel nu.

Ska bara överleva två dagar till sen avslutning och lussespex på fredag, yeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0