lördag

Blev visst en liten bloggpaus där, har inte så mycket inspiration just nu försöker mest ta mig igenom dagarna fram till nästa fredag. Jobadde två mornar innan skolan denna vecka som gjorde att jag var skapligt trött hela veckan.

Igår morse vaknade jag också upp med helsont så det fick bli att sitta på alla lektioner i skolan vilket är otroligt drygt. Man får sån träsmak i rumpan och lektionerna går så sjukt sakta. Idag har halsontet gått över i snuva och ont i bihålorna. Får hoppas det går över till imorn när jag ska vara konfrencier på Aktiv Ungdoms julavslutning. Nästa vecka blir det rep, rep, rep till lussespexet. På torsdag ska vi t.o.m. sova i skolan och repa hela natten så allt sitter på fredag. Ska bli kul men det blir mycket jobb i veckan så det finns ingen tid att vara sjuk.

               
             Jag i våras när jag var konfrencier på julshowen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0