Fredag

ja herregud var ska jag börja?? haha har iaf lyckats sova sju timmar i soffan nu för vi fick ju inte en blund i ögonen på heeela natten. inte en minut hann vi sova, vi repade konstant från åtta på kvällen till åtta på dagen!

Men det är så värt det för fy fan vad bra vårt lussespex blev och publiken älskade det! Vi fick stående ovationer efteråt :) Så jävls kul när man hör publiken so skriker av skratt åt vissa skämt och parodier, oskars var ju klockren och Jeanette såklart båda gestaltade av Evelyn! En annan som gick hem var ju Bizazz och Hanna_marias skratt gestaltat av Therese! Nä fy fan vad nöjd jag är och så jävla kul vi har haft trots teknikstrul och trötthet. Vi är helt enkelt bäst!

Tyvärr hann jag inte filma något eftersom vi bara körde ett ljusrep och genrep efter att vi gjort klart alla scener vilket gjorde att ingen hann filma, men lite bilder har jag från rep men vi börjar med bilder från julbaletten som vi hade på dagen. Strax blir det idol med fina treorna som dansar och nu lite bilder!

                                      Uppvärmning
                  

                                            Helle
                 

                                                Anne
                 

                            Vi fick testa på lite pas de deux
                  

                 

                 

Mer bilder kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0