fredag

Ligger i soffan och kollar på musikhjälpen. Älskar det prgrammet. Har blivit lite av en jultradition de senaste tre åren att man kollar på det inna jul. Blev lite ändrade jobbplaner med så jag fick tyvärr strunta i dansen idag med. Meningen var att jag skulle passa skitungarna igårkväll och ikväll men Siri hade blvit dålig i magen igår så jag hämtade bara Lea från skolan och imorse lämnade henne på skolan. Pallade inte att sitta på skolan skittrött i två timmar och vänta på klass så jag åkte hem och somnade i soffan.

Angående lappen jag skrev igår så hade personen tagit ut tvätten och sina grejer sen när jag kom ner igår. Haha hoppas han/hon tog åt sig. Fick lite dåligt samvete när jag skrivit det där arga men vad fan, nu kommer väl personen i fråga inte göra samma grej igen. Nu kommer jag ha lite tid idag och tvätta eftersom det inte blev jobb men annars hade jag liksom planerat två tvättar där igår eftersom det kommer bli lite tajt med tvätttid innan jag åker hem.

Nu ska jag slänga upp en video från studioföreställningen på ackis och det är mina fina klasskompisar som gör ett disconummer. Alla fem har tävlat i disco innan och varit med i toppen av Sveriges disco elit innan de började på ackis så inför föreställningen var de ju bara tvugna att göra något tillsammans. Och för er som aldrig sett stilen disco innan ska jag varna er, det går sjuuuukt fort och sjukt galet. Jag är så impad av dem!

          

Kommentarer
Postat av: tess

vad gulligt att du la upp den:) god jul och gott nytt år :)

2010-12-20 @ 18:48:05
URL: http://thereselarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0