söndag

Jesus vad helgen gick fort, snart dags för en ny vecka. Men det är bara kul. Nollnign på G! Ska både bli kul och lite omständigt. Måste ju vara ombytt till reggae kläder hela veckan, men det sa bli kul och lära känna dem i klassen och tvåorna lite bättre. Nollningsfesten på fredag eller lördag kommer med bli sjukt kul :)

Igår iaf så åkte jag och Oline och kollade på Annie Liebowitz utställningen på fotografiska. Sen mötte vi upp Maja och tog en fika i gamla stan. Kan inte förstå att min fina Maja snart ska flytta till London i ett år. Jag kommer sakna henne som en tok. Det känns nästan lite overkligt som om jag inte kan fatta hur vi ska klara oss utan henne. Buhu.. Men det posititiva är väl att jag verkligen får en anledning att åka till London i höst :)

På kvällen tog jag det så lugnt med tanke på att jag skulle upp och jobba provpass idag som personlig assistent. Gick förvånansvärt bra, men det var en väldigt lugn dag och de andra assistenterna verkar jätte trevlig så det ska nog gå bra. Ska boka in ett till intro i veckan eller nästa helg med.

Nu väntar jag på dog soppa som min älskling håller på att laga, är så hungrig. Är helt sjukt vad hungrig jag är hela tiden nu när jag tränar igen. Och värre lär det väl bli. Senare eller i veckan kanske en ny stor ändring dyker upp här på bloggen, men det får ni se sen...

                      

                      

                      

                       

                      

                       



                       

                       

                       

                       

                       

                       


                       


                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                                                                     Sista bilderna från Kreta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0