onsdag

Äntligen är jag hemma i småland. Har bara varit hemma i småland ca 5 dagar på hela sommaren. Känns så tråkigt, men ibland måste man bara jobba. Jag kommer ju ha höstlov, jullov, sportlov och allt det där nu tre år framöver så jag kommer nog kunna njuta av att vara hemma framöver :)
Tågresan hem igår gick ju förövrigt inte smärtfritt. För det första blev det ju buss ersättning såklart som det alltid lyckas bli med mig. Sen tog ju bussen ca 3 h när den skulle ta två plus att det luktade dass i hela bussen ett tag när det blev ngt fel på toaletten. INTE OKEJ!! Som sista härligt överraksning när jag kom till Linköping så hade det blivit översvämning i bagageutrymmet när vi kom frm så min resväska var precis plaskvåt och även allt där i. Fy fan vad sur jag var då! Men hem kom jag iaf, gulle pappa stod och väntade på mig i Linkan så jag fick iaf åka bil hem.

Tog också förövrigt första dansklassen igår sen audition. Fick bli modern jazz med Val och det var typ jag och bara en massa ackiselever. Men det gick bra, uppvärmningen var väl iofs lite skakig men diagonalen och kombinationen gick bra. Men fy fa vad otränad jag känner ig. Har väldigt mycket träningsverk i armar och hamstringsmusklerna idag. Ursch då vad jag är sur över att jag itne har kunnat träna på grund av den jävla hostan. Men idag då jävlar ska jag ut och springa! Har skrivit ut ett bra träningsprogram som jag ska göra med varje dag nu tills vi börjar :)


                  

                   

                  


                  

                  

                  

                  

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0