måndag

Ja herregud jag har forfarande inte kommit över faktumet att jag faktiskt ska gå på balettackademien i höst och tre år framöver. Jesus, jag får rysningar i kroppen varje gång jag tänker på det :) Imorse fick jag mail av rektorn Jan Åström med gratulationer till min plats på yrkesdansarlinjen och en massa info inför hösten. Känns skönt att första veckan var reltivt lugn, bara tre dansklasser sen var resten föreläsningar och nollning av tvåorna :) Jag har ju drats med världens hosta hela sommaren som fortfarande inte helt ha gått över så det blev bara två springturer för mig i sommar som alltid när jag bestämmer mig för att träna på sommaren. De andra har säkert tränat gärnet som vetat länge att dem kom in. Urscha kommer känna mig så otrönad och ostrechad. Tänkte ta en dansklass iaf imorrn på förmiddagen för Val Suarez innan jag åker hem till smålandet och familjen för resten av veckan. Ska bli sååå skönt.

Så nu äntligen lite om resan då. Vi tog ju en ospecad resa så vi hamnade ju såklart på ett halvschaskigt hotell in the middle of nowhere haha. Vi hade verkligen en restaurang i närheten sen var den närmaste 4 km därifrån- Men men vi hängde inte läpp uan njöt av vår jättefina strand och lugnet. Vi hade ju aif bra sällskap med av becci och hennes kille Jonatan. En kväll var vi faktiskt i Platanias och fick en liten dos av det riktiga charter livet. Men faktiskt så var vårt läge inte så farligt. Allt var så lugnt, det var typ vi, några från hotellet och sen bara greker på stranden. Inga jobbiga barnfamiljer varken på stranden eller på hotellet. Vi njöt varje dag av lugnet och läste, solade, myste och åt gott på vår enda restauarang. Hr nedan kommer lite bilder!


                      

                      

                      

                               
                      

                       

                      

Kommentarer
Postat av: Tess

aahh fan va kul:D Grattis sååå mycket. :D på må¨ndag dååå jiiiivlar;) länktar såååå

2010-08-18 @ 09:32:48
URL: http://thereselarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0