Lördag

Så nu är jag äntligen äntligen ledig! PUH! Har jobbat hela sommaren, ja hela året plus dansat varje kväll. Fy fasen nu är jag värd dessa två veckor. Ska bli så skönt. Om några timmar åker vi till Kreta med Becci och Jonatan. Ska såååå fruktansvärt skönt. Speciellt med tanke på vädret här hemma. När vi kommer hem från Kreta drar jag nog ner till Småland ett tag innan de är dags för jobb igen.

Sista veckan på jobbet har faktiskt flytit på väldigt snabbt. Jag har suttit på engångsuppdrag hela veckan och där finns det iaf och göra, blev snarare övertid än sitta och titta på klockan. Har också suttit i receptionen på lunchen i veckan. Snart kan jag varenda område på hela hemfrid.
I torsdags var jag, Oline och Carolina från jobbet ute och tog en öl efter jobbet. Var så fint väder och så härlig kväll. Vi satt nere på Helenes som ligger nedaför slussen, väldigt mysigt med alla båtar som åker förbi.

Nu ska jag äta lite sen åker vi snart mot arlanda :) yeeeej!

                   

Kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas ni får en bra resa, unna dig ledigheten hjärtat <3

2010-08-07 @ 20:40:09
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0