lördag

Awhh håller på och fixar med csn nu och jag vill verkligen slita mitt håååår! Hur sjukt upplagt är det inte att om ens lön för juni betalas ut i juli så räknas den inkomsten med i den maxgräns man får tjäna per halvår för att söka studibidgrag från csn. Men hallåå alla måste väl jobba under sommaren som studerar och jag har ju jobbat heltid i sommar vilket betyder att jag redan har uppnått maxgränsen på 35.000 under sommaren och får då inte jobba extra någonting under hela hösten. Vad fasen är det liksom? Jag som nästan klart har fixat ett extra helgjobb, nu kanske jag måste tacka nej till det? awhhh! Jag förstår om man inte får jobba mer än den summan under hösten men vad fan ska sommaren räknas med i det för? Helt sjukt! Nu blev jag sur.

                  

                  

                  

                  

                  

                  

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0