fredag

Nu har min man ankommit till smålandet också och vi ska strax iväg på begravning.
Imorse var jag duktig och var uppe och gjorde ett långt träningspass. Är så trött i hela kroppen nu, jobbade nog igenom varenda muskel. Men skönt. Träningsverken lär väl komma imorgon.
Igår var jag och hälsade på Emma på Eklunden utanför Hulstfred. Hon visade mig sina nya kattungar och bjöd på tekalas. Satt och pratade i nästa fyra timmar, awesome!
På kvällen åkte syrran och jag up till stallet och tog en udnerbar ridtur. Elina på sin lilla polle och jag på Bubbi :) Så fruktansvärt mysigt, vädret var perfekt inte för varmt och inte för kallt och bara tyst och lugnt i skogen. Finns nog inget mysigare än en ridtur i smålands djupa skogar. På lördag tänkte jag dra med Nicke upp så han får sig en tur på lilla Bubban!

                   


Kommentarer
Postat av: Elina

Kul att ni är här :)

Den där idén om lördag låter väldigt bra tycker jag ;)

2010-08-20 @ 14:18:39
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är så trevligt att ha er hemma och det ska verkligen bli intressant med lördagens lilla äventyr hihi...:)



Kram!

2010-08-20 @ 22:01:31
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0