torsdag

HELVETE! Missar Karl&Knut klassen ikväll! Fan jävla maghelvete. Har krånglat sen imorse, haft kramper och mått lite illa, så jag har typ inte ätit ngt på hela dagen och är helt snurrig i huvudet. Fan då! Jag som lovade mig själv att inte missa en endaste av deras klasser i vår. Det började ju riktigt bra, hm. Men deras tisdags klass var ju helt magiskt kul, så sjukt energisk och underbar. Är orolig att de kommer fortsätta på koreografin från i tisdags idag för den var lite knepig och då kommer jag ju definitivt vara helt borta på tísdag. Fuck, fuck fuck!

Gårdagens jazz klass var iaf superbra. Val började på en koeografi som var såå jag. Otroligt fin kroeografi och jag fick även en fin kommentar av en tjej på klassen efetråt att hon tyckte jag var så duktig och hade gjort koreografin jättefint. Och som ni vet innan så kan ju en sån liten kommentar göra hela min dag. Fick även ett "not so bad at all" av Val med koreografin, och alla som haft Val vet det är en bra sak. För han säger aldrig "good" det är liksom "bad" "ugly" "not so bad" eller ngt liknande så ett "not so bad at all" tar jag som ett stort plus :)

Men tillbaka till K&K, så himla surt att ja inte kan gå på den klassen idag. jag kommer vara sur över det ända till nästa klass. Hoppas och ber att de börjar på en ny koreografi nästa vecka så jag slipper vara lost. Irriterande också att jag missar ännu en genomgång av uppvärmningen med som verkligen hade behövt! Awwhh vilken skitdag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men oj då!! Det var väl inte familjens maginfluensa som smittat dig? Så himla synd när du verkligen sett fram mot detta och jag förstår att du inte vill missa... Krya på dig!!

kram mamma!

2010-04-15 @ 22:37:50
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0