torsdag

Oj oj oj nu är det mycket igen, Jag ber om ursäkt till alla mina stackars trogna läsare jag vet att jag lovade att jag skulle bli bättre med inlägg efter Barcelona men det sket sig visst ganska snabbt. Jag trodde faktiskt att det skulle bli en ganska lugn vecka nu när det var påsklov från dansen och allt, men det blev precis tvärt om. Min telefon ringer stup i kvarten om olika grejer igår var det helt sjukt. Fick hoppa in på hemfrid där det var kaos och var på arbetsintervju för ett jätteroligt uppdrag som jag hoppas drar igång nästa vecka. Det blir back to barnflicka igen om allt går vägen :) Ska träffa mamman imorgon och kommer antagligen börja redan nästa tisdag. Ska bli så kul, upptäckte faktiskt det igår när jag pratade med mina gamla familjer om referenser och kom på hur sjukt mycket jag saknar skitungarna. Ska bli kul och sätta igång med det igen, och denna gång är det en liten bebis :) Ska bli så mysigt.
Sen så har jag ett till superroligt projekt på gång som jag faktiskt inte vågar berätta mer om nu innan allt är klart på fredag, men det handlar om ett dansjobb faktiskt. Jag hoppas jag kan berätta mer imorgon.

Men imorgon kväll hoppas jag iaf att jag kan ladda upp de sista bilderna från Barca, eller ikväll vi får se. Det är mycket nu, men dte gillar jag. Jag älskar faktiskt när almenackan är full, jag tänker för mycket när jag inte har ngt att göra så det här är det bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0