söndag

Ligger här i soffan klockan halv fyra fortfarande i mitt nattline. Jesus vad jag är bakis och trött men framförallt supernöjd över en perfekt helg.
I fredags kom som sagt min allra bästaste bästis Ida hit från Gbg. Plockade upp Ida vid slussen efter jobbet och så åkte vi hem till mig och bara pratade, pratade och lagade mat hela kvällen. Och som jag nog nämnt innan så har vi inte setts sedan i somras så vi hade en del att ta igen. Bla så blev det lite nostalgi bilder och videoklipp från förr, shit vad vi höll på alltså. skrattade så jag fick ont i magen åt alla våra galna påhitt.

Igår tog vi en lång och välbehövlig sovmorgon innan vi åkte in till stan och jag lämnade av Ida vid centralen för att gå och möta upp en annan vän på besök i Sthlm nämligen Maria. Vi gick en lång sväng på stan tillsammans med Becci och efter en snabbvisit hemma för klädbyte drog vi till Linda på kvällen för middag och vinmys. riktigt kul kväll som slutade tyvärr på ett ganska trist ställe på stureplan men det en riktigt kul förfest.

Ja så idag sitter både jag och min tvådygnsfestande pojkvän här med världens bakfylla. Nu blir det långfilm och senare kväll kanske lite pizza.

     

     
                       Ett av alla våra sjuka projekt vi gjort genom åren

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken nostalgi med er två tokstollar!!!



Puss o kram!

2010-04-20 @ 22:27:22
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0