onsdag

Oh Jesus, tänk att det redan är onsdag. Veckorna flyger iväg som aldrig förr, och om en och en halv vecka är det valborg. Det kan man verkligen INTE tro med tanke på vädret utanför fönstret. Det har ryktats om snö idag och termometern står väl på en tre grader. Ja skillnad var det förra året då vi satt ute i t-shirt och solade första helge i april. Men tillbaka till idag. Denna vecka har varit precis lika intensiv och kaosartad som förra. Har inte många minuter över till att andas knappt.
Måndag var jag tvungen att ta mig en sväng ut till Akalla för mötesbokar jobbet och hålla lite ställningar där på återkomster och ombok. Efter lunch tillbaka in till stan och fixa med alla tidrapporter jag inte hann med i fredags på hemfrid. För att sedan såklart åka på två dansklasser på kvällen. Puh, somnade gott kan jag säga den kvällen.

Tisdag var det lite sovmorgon iaf innan jag åkte och tog hand om lilla Siri helt själv för första gången. Och det gick förvånansvärt bra. Var sjukt orolig över att hon skulle gråta konstant i fyra timmar efter att hennes pappa gått, men det räckte med gråt i ca tio minuter innan hon blev glad igen och fortsatte vara glad hela dagen till mamma kom. Riktigt skönt att det blev så bra :) Sen på kvällen blev det dans förstårs. Åhhh Karl&Knut klassen var hur det nu kan vara möjligt ÄNNU bättre än förra tisdagen. Helt fantastiskt. Jag är chockad av mig själv efteråt hur jag lyckas få fram all den där energin som jag fick fram. Deras klasser är helt SJUKA, jag har nog aldrig vart med om en sån intensiv klass. Tror jag hann stanna upp i 30 sek för att dricka vatten under hela passet. Svetten fullkomligt rann över hela kroppen och jag var tomatröd i ansiktet. Men fy helvete vad kul det är.

Idag är det mötesbokarjobb på förmiddagen som i måndags och en sväng in på hemfrid efter lunch för att hjälpa Åsa som igen är själv på kontoret när Maria är sjuk. Ja intensiv vecka som ni förstår, men jag ska försöka uppdatera i helgen då det förhoppningsvis blir BOUNCE :)

http://www.youtube.com/watch?v=1THmq-dlxXw
Kunde inte lägga in detta youtube klipp som brukar men det här är iaf låten vi kör till på K&K klassen, som ni kanske förstår sjukt intensiv koreografi, nästan som en discokoreografi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0