måndag

Ny vecka, nya tag. Denna vecka kommer jag bara vara på invetserum en dag och det är idag. Superduper skönt! Det gör veckan mycket lättare. Imorgon ska jag träffa Siri igen :) Ska vara med henne och mamman Linda hela förmiddagen så vi lär känna varandra och jag lär mig alla rutiner tills vi ska vara ensamma på torsdag. På onsdag och fredag blir det Hemfrid igen, kul! Helgen ser jag redan fram emot. Det kommer bli drag, Nicke åker iväg så då får man passa på hehe nej skämt åsido så kommer Maria upp till Sthlm så det blir nog fest. Så kommer Maja ha konstutställning på sin skola med så det ska bli kul att åka och kolla på.

I lördags iaf drog jag iväg till stan på eftermiddagen och träffade mina fina för först en fika och senare på kvällen gick vi och åt thaibuffè på en superbra restaurang som jag inte kommer ihåg vad den heter, men den låg iaf på st:eriksplan. Riktig sex and the city kväll, vi fyra på restaurang snackande om alla våra problme hit och dit. Oline och jag lyckades hela tiden referera allt vi gjorde och sa till satc med av någon konstig anledning. Men mysigt var det, är så glad över att jag har så fina vänner som jag kan dela allt med. Det behövs att träffa dem någon gång i veckan och bara snacka av sig.

Ikväll blir det dans igen för första gången på två och en halv vecka. Ska bli sååååå förbannat kul! Har inte riktigt hunnit med att sakna dansen detta lov för det har varit så sjukt mycket med nya jobb och intervjuer och projekt hit och dit. Men imorse hörde jag en beyonce låt på radion och blev helt till mig av danslängtan! Och imorgon smäller det på riktigt när jag ÄNTLIGEN ska ha Karl&Knut. Och för er som inte är dansare och inte riktigt fattar mitt tjat om Karl&Knut hit och dit så kan jag meddella att de verkligen är sjukt stora i dansvärlden. Ska bli feeettt kul och jag kommer säkert vara helt lyrisk imorgon kväll när jag kommer hem från dansen :)

                   

Kommentarer
Postat av: Marie

Du ser gumman, allt börjar falla på plats... Det är bra att vara envis och inte ge sig i första taget!!

Har haft din mellanstadielärare Kajsa på anställningsintervju idag, och hon gjorde bra ifrån sig kan jag säga, så vi kanske blir kollegor:)



Kram på dig!

2010-04-12 @ 18:46:37
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0