lördag

Ja nu ska ni äntligen få de sista bilderna från Barca hadejag tänkt innan jag drar in till stan.
Igår var jag iaf och hälsade på lilla Siri som det nu är bestämt att jag ska passa här framöver. Och hon var nog den sötaste unge jag någonsin sett, åhh det ska bli så mysigt! Redan på tisdag ska jag börja och vara me Siri och hennes mamma några timmar och på torsdag ska jag ha henne själv hela dagen :) Är riktigt peppad för det här för sötare unge har jag nog aldrig sett faktiskt :)

Sen framöver kommer jag förhoppningsvis vara mer på hefrid när de behöver hjälp så snart kanjag nog slippa och ringa sura människor dagarna i ända och det ska bli förbannat skönt!

Snart ska jag dra iväg till stan, det blir nog middag på ngn restaurang med mina fina vänner. Innan får ni äntligen de sista bilderna

               

               

               
  
               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0