torsdag

Ohh nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen, men jag har min tuffa vecka med två klasser varje kväll och kommer då hem vid tio om kvällarna.
Har tagit sjukt roliga klasser denna vecka iaf, bla hype och commercial jazz med Dan Gill som bland annat koreograferat åt Fergie och andra storheter :) Båda var riktigt roliga och alltid kul med nya stilar.
Idag tog jag street klass igen på högsta nivån. Var som vanligt livrädd när jag gick in i salen för alla ser så proffsiga och duktiga ut. Men tro det eller ej så hängde jag med heela klassen och satte koreografin utan problem. Jag som trodde jag sög på street, men jag kanske börjar hitta tillbaka till stilen igen. Det roliga var att jag hade den läraren som var idag första klassen på sway och då var jag helt lost. Skönt att jag fick ta igen det idag, I loove balettackademien för deras mångfalld och såå sjuukt bra lärare.

Imorrn blir det iaf after work på jobbet. Jag och guysen haha. Var länge sen man var ensam tjej i ett gäng. Sen jag började gymnasiet har jag typ bara hängt med tjejer eftersom jag lutat åt estethållet där det inte finns så mkt killar. Så det är verkligen skönt med lite ombyte där. Ibland är det dock lite segt, speciellt när de kommer in på ämnen som hockey, fotboll, actionfilmer och allmänt guytalk. Men för det mesta är det bara kul, jag dör verkligen på deras humor ibland, de är för jävla roliga ibland alltså.
Nä nu är det natti natti. Thank god for friday tomorrow :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen!

Låter riktigt härligt med att du trivs så bra på både balettakademin och jobbet. Roligt också att du fått tillbaka självförtroendet för dansen!!! Ha en riktigt skön fredag och fortsatt trevlig helg!



Kramar mamma!

2009-09-25 @ 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0