Tisdag

sitter här och lyssnar på en massa 90-tals klassiker. När jag såg Mariettes framträdande i idol förut kom jag och tänka på att hon påminner jättemycket om sångerskan i 4nonblondes om ni kommer ihåg som hade one hit wonder låten "What's going on" under 90-talet. Så kollade jag på den på youtube och hittade massa annat underbart från 90-talet så som mina gamla favvosar Cranbirres och Letters to cleo :)

Veckan har iaf börjat lite halvkasst på jobbet. Igår hade jag en pissdag rent ut sagt med avbok och dåliga samtal hela dagen. Idag bättre samtal men inga bok än så länge. Så himla frustrerande när man bara går på provision som jag gör. Måste kanske snart fundera på ett annat jobb, för det var verkligen inte så lätt att boka som jag trodde när jag började. Känns så himla tråkigt för jag trivs så fruktansvärt med allt annat. det gör fan inget att det ligger i akalla för jag har de bästa jobbarkompisarna ever!

Gick sjukt bra idag på dansen iaf. Konstigt att det alltid går som bäst på dansen när det gått dåligt på jobbet. Jag taggar väl till på ett annat sätt då kanske. Men idag satte jag iaf hela uppvärmnigen så jag t.o.m blev helt förvånad över mig själv. Började på en ny koreografi med idag som som vanligt med emmas koreografier var helt galet bra. Ohhh känns så tråkigt att hon ska vara mammaledig i vår för jag vill alltid ha henne.

           

                                     Kolla in, visst påminner hon om Mariette?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0