tisdag

Dansen fick mig som alltid att må bra idag. Efter två pissdagar på jobbet med lurar i örat och gubbar som svär åt en i telefonen kan man inte annat än att bara längta till den dagen då jag BARA, bara får dansa.
Jazzen med emma på tisdagar och torsdagar är så galet kul alltså. Jag bara älskar hennes stil och koreografier I LOVE IT! och modernt som jag tar på tisdagar med är också helt fantastisk. Jag älskar Sara som har den moderna, hon har världens skönaste moderna stil. Och det bästa med Sara är att hon är så uppmuntrande, man blir så himla glad i kroppen när man får höra ett "beautiful" från henne när man gör ngn övning.
Nu blir det en dusch, sen i säng och ladda för ännu en härlig dag på jobbet.... Är iaf glad över att jag fått så sjukt roliga jobbarkompisar, ni ska bara veta vilka jäkla skrattattacker vi kan få åt alla sjuka människor som vi ringer till. Alltså Roberts kund igår som han ringde till drog ju den skönaste kommentaren ever "jasså, du är ett sånt där äcklo" haha vi höll på att dö.
nä nu är det gonatt alla fina som läser min blogg, och jag lovar snart ska jag vara lite duktig och uppdatera lite kort från helgen och så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0