söndag

ursch vad jag är trött. Härligt att det är söndag kväll och jag är så trött för imorgon börjar en ny vecka! Härligt. Eller det ska bli kul med mer dans. Längtar redan till tisdag och emmas jazz, I just loooove it!
Har bestämt mig nu för att tacka nej till min plats på sway. När jag pratade med dem sa de att man måste göra det första veckan och jag kan liksom inte gå och vänta på att de ska flytta upp mig och sen upptäcka att de inte gör det. Nej sway var inte min grej! Var där idag igen och hade balett och street. Självklart hade vi vikarie i baletten precis som i jazzen i onsdags så jag har inte fått prova de riktiga lärarna än, men de i min grupp tyckte att hon vikarien vi hade idag gjorde svårare än vår rätta lärare, och den baletten vi hade idag var enligt min nivå alldeles för enkel. Det var liksom på den nivån som jag börjde på på förberednde förra året och man utvecklades ju ganska mycket efter det sen men fyra balett klasser i veckan. Streeten var kul, men jag hade mkt att ta igen eftersom jag missade förra söndagen. Men nu har jag iaf bestämt mig för att hoppa av och köra all in på ackis. För det första tar det tjugo min för mig att åka till ackis och en timme och tio min till sway och för det andra kan jag ta huuur mycket klasser jag vill på ackis med mitt kort så jag får ta igen streeten där. Hoppas nu bara jag får tillbaka mina pengar som jag betalat in på sway, för de sa de att jag skulle få om jag inte kände mig nöjd. Och eftersom jag redan säger ifrån innan ens ha testat de rätta lärarna BORDE jag få mina pengar tillbaka, det har ju bara gått en vecka.
Men nu nog om dans. Det kommer bli mer om det i veckan, jag lovar ;) Igår höll nicke och jag på heela dagen i lägenheten och fixade iordning det sista som vi inte hann förra helgen, städade och så. På kvällen kom mina kära vänner hit för att käka lite gott och kräftor så klart. Det var riktigt mysigt. Jag rebecca och oline fixade med paj och kräftor och maja fixade ost och kex. Riktigt lyckad och mysig kväll. Tack gode gud för att jag har världens bästa vänner, jag skulle inte klara mig utan er!

Imorgon blir det mötesbokning igen. Kanske inte nämnde att jag redan bokat två möten :) Katchiiing! Imorgon blir det ännu fler, måndagar ska tydligen vara bäst att boka, då är det nya tag och företagarna och lite bättre humör än en fredagseftermiddag.


             
                                         Nicke och Peder hugger in på pajerna


             
                                                    Maja min Maja

             
                                                        Oline och Beccs
 
Nä nu är klockan mycket, fler bilde kommer imorn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0