söndag

Kom på förut att jag inte lagt in fler bilder från förra helgen, kommer idag kan jag lova :)
Idag blir förövrigt en lugn dag. Lite tvätt, lite pysslande och handlande. Såå skönt.
Igår och i fredags blev också väldigt lugnt. Kollade på alla idol avsnitt i fredags som jag missat i veckan, shit vad jag gillar den där tjejen med dreads från Malmö, det kommer bli nästa Elin Sigvardsson.
Igår tog jag en balettklass på förmiddagen för Ann-Marie. Shit vad galt svårt med var, jag har inte tagit hennes M/7 klasser innan som är den svåraste nivån och det verkade som alla andra på den klassen hade det, så jag hade ett jäkla jobb med att hänga med, men fan så kul. Det var länge sen jag tog en sådan rolig balettklass, så härligt. Jag tror att jag behöver utmaningen som jag får nu genom klasserna för att tycka det är roligt. Det ska vara lite svårt och lite tufft att hänga med, det är då man utvecklas tror jag :) '
Efter klassen drog jag in till stan, mötte upp Oline, Peder och Nicke och vi gick och shoppade lite innan vi avslutade eftermiddagen med en härlig middag på Blå gården på Djurgården. Riktigt mysigt. Satt och kollade in snygga Howlin Pelle som satt egemte oss med sin lunch date och käkade. På kvällen blev det mys och film. Revolutionary road med Kate Winslet och Leo Di Caprio. Helt okej film, trodde nog den skulle vara bättre, har hört så mkt bra om den. Men den var lite småseg, men såklart fruktansvärt bra skådespeleri som alltid när det handlar om Leo och Kate.


            
                                                          Jonatan och peder

             

            
                                                                         <3

             
                                                                  Kräftor
 
             
                                                                 Kräftor


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Det låter så underbart härligt men din nyfunna dansglädje, önskar jag kunde!!!

Just House drömmer jag om var o varannan dag, bara kunna sväva fram sådär över golvet :)

Groovy :)



Vi har avslutning Söndagen den 29 November, ingen blir gladare är jag om du vill jobba för oss då?

KRAM från Ann-Sofie

2009-09-13 @ 13:44:22
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0