lördag

Idag har vi varit på Ikea och gjort av med tre tusen spänn! PUH! Men det var välbehövligt. Bara en massa småsaker som behövdes i nya lyan. Imorgon ska jag fixa klart mitt dressing room. Kommer bli så bra :) Sen ska jag ta en massa kort och lägga upp här på bloggen för er som läser så ni äntligen får se hur vi bor :)

Det blev balettklass i förmiddags igen precis som förra lördagen. Idag gick det mycket bättre, men hon är verkligen tuff den där ann-marie, verkligen en liten rysk tant som går omkring och skriker på en. Hehe fast hon skriker bra saker också "perfeeeekt" och "braaa" så det är väl tur. Men riktigt kul är det.

Nu ska vi in till stan en sväng och se på "flickan som lekte med elden" med Olli och Peder. Har längtat efter den sen förra filmen, men tydligen har den fått dåliga recensioner i tidningarna. Himla onödigt det där att de bara tänkt göra filmen till tv-serie först. Det är väl därför som den inte kommer vara lika bra som den första. Men de slår ju aldrig böckerna såklart, de är såå sjukt bra. Jag kunde verkligen inte lägga böckerna ifrån mig.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0