fredag

Försökte slänga in ett inlägg förut idag som blev jättelångt och bra, men såklart så blev det ju ngt strul med datorn så allt försvann. Ni får ursäkta men jag orkar inte skriva om allt. Lite kort bara så skrev jag om min nyvunna dansglädje som jag faktiskt tappade där ett tag i slutet på våren, början på sommaren. kan ju faktiskt ha med all press som jag hade på mig då att göra. Då var dansen så seriös och klasserna var så tuffa för man var alltid tvungen att prestera med en lärare som var en hack i häl och tjatade på en. Nu är det ju inte riktigt samma sak, och jag har börjat med streeten igen, vilket är underbart. Men såklart är det ju ocks en nackdel att bara ta hobbyklasser efersom man inte får den här personliga hjälpen hela tiden. Men just nu känner jag att jag behöver den här kravlösa dansklasserna och den härliga dansglädje som pirrar i min kropp. Igår tog jag waacking klass igen för tredje gången denna vecka. Har lätt tagit över som min favvo street gren nu. Verkligen 100% min stil! disco diva forever. Och Malin som är lärare är såå jävla skön, världens coolaste brud, ni skulle se henne i hennes coola streetkläder och afrohår :) Kändes även skönt at jag tog en street klass igår på den högsta nivån med bland annat en massa gamla floorfiller deltagare, och jag hängde med lätt under hela klassen. Var jätte nervös för att det skulle vara för svårt faktiskt när jag inte dansat street på så länge. I love.
Idag var förövrigt flumdag på jobbet, shit alla var alldeles fredagströtta och bara flamsade och skämtade på jobbet. Det är ganska kul faktiskt för när jag började där var jag jätte rädd att det bara skulle vara trista snubbar i kostym som de faktiskt ser ut som på hemsidan (investerum.se) men de är såå jävla sköna snubbar allihopa. En av mina chefer är faktisk sångare i ett dödsmetalband haha, det ni. Det kan man inte tro när man ser honom på jobbet i kostym och slips. Nä fan vad kul vi hade idag. Trivs som tusan med mina härliga jobbar kompisar. Kom faktiskt fram en annan sjuk grej idag när vi satt och snackade. Vi kom in på vimmerby igen eftersom både Erik och jag är därifrån. Så kommer det fram att Johan en annan jobbarkompis känner en kille från vimmerby som jag också känner, alltså hur sjukt är inte det här?? Jag lyckades få in ett härligt bok idag med, en kvinna faktiskt. De brukar annars vara heeelt sjukt svåra, de lyssnar inte för fem öre. Så t.o.m mina rådgivare på jobbet blev impade.
Imorn blir det balett och en sväng på stan, sen får det bli ngt spontant på kvällen tror jag.


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0