måndag

Sitter och kollar på Anna Anka och gänget här hemma nu. Awhh blir galen på henne men jag måste kolla haha. Sådär är det jämt med mig, att jag älskar och kolla på folk som man hatar, typ som mammas pojkar som började förra veckan. Nicke och jag såg reprisen av det igår, fy fasen för den tjocka strippdansaren haha.

Var iaf på info möte på jobbet jag sökt förut. Verkar skitbra och man får fast lön och allt och inget säljjobb, såå skönt. Man bara ringer och gör undersökningar. Den största nackdelen är att de nog inte kan erbjuda heltidsjobb speciellt inte om man vill jobba dagtid och det är ju lite surt. Så jag får väl köra lite hälften hälften. Bra att ha ngt iaf som jämnar upp det när det går dåligt med och boka möten. Ska också ringa till lite postkontor nu och se om de behöver extra jobb, fått en massa nummer och namn nu från mina underbara gamla chef på posten i vimmerby så jag ska ringa runt lite i veckan nu till postkontor i närheten av var jag bor och se om de behöver lite extra.


slänger in lite kort som jag hittade förut från oline och peders inflyttningsfest förra året haha bilden från t-banan, becci du fattar om den lilla ungen vi hade sett på tuben dit :)

           

           


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha, hade nästan glömt det. :)

skönt att du är på g med nya jobb!

Puss

2009-10-14 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0