lördag

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen. Fick ta tag i mig själv imorse och släpa mig upp ur den varma sängen för att åka på balettklass. Men när vi väl satt igång ångrade jag mig inte en sekund. Jag älskar verkligen Ann-Maries balett klasser, de är sjukt svåra men en galet rolig utmaning. När jag gick förberedande hatade jag baletten, min förra lärare körde mer på stilen att ta allt riktigt så grundligt som möjligt. Och visst det var ju det bästa just då eftersom jag inte dansat så mkt balett innan men nu när man har grunderna är det fantastiskt att gå vidare med stoora utmaningar. Jag tycker verkligen hela klassen är superkul. T.o.m. de allra jobbigaste delarna på stången som frappè och developè övningarna när man jobbar så hårt i varenda muskel i hela kroppen. Efteråt känns det helt fantastiskt och det finns ingen annan klass som man svettas så mycket som på A-Ms balettklasser. Tror jag skulle kunna kramat ut min balettdräkt på svett efteråt, haha låter härligt va?

Ikväll lir det iaf fest med mina fina. Det var sjukt länge sen jag var ute nu så det är verkligen på tiden. Jag känner att det spritter i benen efter att gå ut och dansa på någon bra nattklubb. Men vi får se vad dte blir, uppdatering kommer imorgon. 

                  
                                                                                       <3



Kommentarer
Postat av: Dick

Hoppas du/ni får roligt ikväll kram Pappa.

2009-10-24 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0