fredag

Oj jisses ni stackars blogg läsare. Inte ett inlägg sen i söndags. Men den här veckan har varit så dålig så jag har inte haft lust att sätta mig vid datorn någonting. Det har gått värre än någonsin på jobbet och jag har på allvar börjat slänga in cv:n till andra jobb. Ett tips till alla där ute ta aldrig ett jobb med lön på endast provision. Det är verkligen sjukt. Jag har i princip jobbat gratis i en månad nu för att det aldrig släpper. Det här var bara inte min grej och det var synd att jag skulle upptäcka det nu eftersom jag inte får lön för det.
En sjukt kúl grej idag var iaf att jag snackade med Andreas Carlsson från idol juryn i telefon, han var trevlig mem skulle precis spela in när jag pratade med honom så han bad mig åtekomma på måndag :)
Men det är bara att bita ihop. Har haft min duktiga dansvecka nu iaf. Två klassér per dag. Riktigt roliga men tuffa streetklasser har jag tagit. Shit Cherie Hampton hon är bra men läskigt svåra kombinationer.
I helgen nu kommer iaf Nickes föräldrar hit så det blir lungt och kanske lite turistigt med museer och annat.
Lovar att det inte dröjer för länge innan nästa inlägg ;)



                                               Tänk om man kunde få vara här igen
                 


Kommentarer
Postat av: Marie

På måndag kommer nog lite olika postentelenummer från lena så då kan du söka till posten igen:)Där får du åtminstone lön... Ha en bra helg med Annika och Per.



Kramar mamma!

2009-10-10 @ 00:01:47
Postat av: T

Åh har du tagit för Cherie? Jag har varit på dansläger med henne. Hon är sjukt duktig! Och svår. Hjälp, vad mycket du hinner dansa. Känner du att du har utvecklats? :) Hoppas det fixar sig med jobb. Kram T

2009-10-10 @ 12:15:59
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: Linn :)

Grattis! Lycka till =)

2009-10-10 @ 18:56:54
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: emma

åh men tråk med jobbet :( måste vara skitjobbigt o inte veta om man får pengar eller inte :(



hojta till nästa gång du kommer hem o har tid över för en fika, vore trevligt :)

2009-10-11 @ 19:00:02
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0