fredag

Tänkte bara slänga in två fruktansvärt bra klipp på häxan Anna Anka, fy fasen säger jag vilken hemsk människa. Spola fram till 5.10 någonting så kommer det så sjukt bra kommentaren från Henrik Schyffert och den norska debattören om Anna Ankas alla stackars slavar hon har hemma i huset.
Förstår inte hur man kan tycka att hon är okej bara för att hon säger vad hon tycker som många säger på jobbet. Visst jag tycker också att man ska säga vad man tycker och så men det finns det fler som gör och det Anna säger kanske inte alltid är så underbart. Hon är ju en riktig häxa. Det är väl ingen som ser upp till sverigedemokraterna för att de säger exakt vad de tycker eftersom det de tycker är ganska hemskt och sjukt.


            

    

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Okej..när slutade du ungefär? för ja tycker mkt har ändrats sen typ första veckan/veckorna.. men ja förstår att d måste va skönare o gå på ackis, går det bra där då? om du kör måndagsklassen för katarina får du heja :)

nää men va tråkigt d där m lärarna, tyckte du det var så med alla? hann du testa alla "ordinarie"?

jo jag trivs jättebra med kajsa, "min ansvariga" , hon e GRYM!!!! åsa e bra oxå.. hann du ha nån av dem? kör du nåt med diambra nu istället då? :)

2009-10-16 @ 16:09:25
Postat av: emma

ursh, anna anka är grymt läskig.



fika v 44 kan nog funka bra, iaf fredag eller söndag, på lördagen är jag nog iväg på jobb :)

2009-10-18 @ 18:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0