söndag

                     

                     

Nu är vi hemma igen efter en super mysig helg i småland. Helt galet att vi inte varit hemma sen i augusti. Det var verkligen sommar sist vi var hemma och nu går man och längtar efter en vinterjacka.
Vi åkte iaf hem i fredagseftermiddag och det blev direkt hem till mor och far. Käkade en super god middag och sen idol och familjekväll :) Lördag åkte vi först ut till stugan en liten stund och hälsade på Mormor och Leif innan vi åkte vidare till bryggan och kollade på när de starka männen drog upp den för vintern hehe. Superfint väder var det iaf och söta mormor hade fixat fika :) Mamma, jag och Elina åkte sen vidare till ALV höstmarknad. Kollade på Jon som spelade Emil och såklart de andra skådespelarna haha speciellt kling och klang I just love them, alltid lika roliga. På eftermiddagen åkte jag till Nickes föräldrar och käkade innan fler släktingar kom och vi åkte en sväng till kyrkogården. Tände ett ljus på lilla morfars grav och saknade lite..
Kvällen spenderades sen hos Nickes föräldrar med hans kusiner och mostrar.
Idag tro det eller ej har jag spenderat dagen på en hästrygg. Efter sex år och gissa om jag har ont i rumpan nu. Det var ju som sagt syrran som skaffat sköthäst som drog med mig till stallet imorse och jag blev verkligen nyfrälst igen. Hur har jag kunnat vara utan detta i sex år? Himla mysigt var det iaf och det blir förhoppningsvis mer nu med Elina när jag är hemma :)
Nu är vi af tillbaka till Sthlm och en ny tuff dansvecka väntar men jag har längtat! Jises äntligen får jag dansa igen :) Jobbet ska också gå bättre har jag bestämt denna vecka, det bara är så!!
Nu blir det sängen så man orkar med denna vecka. Ska försöka blogga så gott det går.

Kommentarer
Postat av: Elina

skitmysig helg! :)

2009-11-02 @ 12:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0