söndag

Nu blir det ett sånt där långt sammanfattade blogginlägg igen. Eller långt långt och långt. Det har faktiskt inte hänt så mycket den senaste veckan. Dans som vanligt på kvällstid jobb på dagarna. I torsdags blev det dock ingen dans. Fick så sjukt ont i magen på jobbet så jag var bara tvungen att åka hem direkt efter jobbet istället gör att dansa. Fy fasen vad surt det kändes.
Fredag sen blev det lite fest med mina kära vänner hemma hos Becci. Vin och skitsnack som vanligt med oss. Drog sen vidare till Marie Leveau på söder och mötte upp Maja, anders och jacob. Dans sen hela kvällen och lite fyllekäk för att fira jacobs 21 års dag på det :) Najs kväll.
Igår jobbade jag några timmar på edb och ringde marknadsundersökningar. Inte så superkul när man är bakis och trött men det fick gå. Blev lungt sen på kvällen hemma med nicke och en film.

Idag samlar vi krafter inför en ny vecka med en hel dag av tvättande hehe. Fy fasen vi hade typ inget kvar som var rent nu så det var verkligen på tiden. Blir nog film ikväll också :)



               
                                                                  Jag och hjärtat

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0