tisdag

puh! Då var första audition avklarad!
Så svårt att sammanfatta innan men när jag åkte dit var jag knappt nervös, kändes som att det skulle gå bra och att det var ganska självklart att jag nog skulle gå vidare till andra provet. Men nu efteråt känns det inte lika självklart. Anna och jag pratade lite om det innan att vi nog inte var så nervösa för att vi kanske inte vill komma in sååå jätte gärna utan det är ju ackis yrkeslinje vi vill in på. Därför skulle det inte suga så hårt om man inte gick vidare, men nu efteråt känns det som om man blev mer taggad och skulle tycka det vore en bra bekräftelse att gå vidare.
Själva provet var egentligen superlätt men jag suuuger på auditions, jag blockerar mig verkligen och får inte ut allt jag vill i kroppen. Jag känner mig så klumpig och okontrollerad, inte alls som på en vanlig klass. Mrn jag hoppas de inte kollar allt för mycket på tekniken nu utan tar det senare tillsamans med det pedagogiska, vi fick ju liksom bara drygt en timme på oss. Besked kommer vi iaf få imorgon iaf så då får vi se hur det gått. Men jag säger som Anna, sjukt pinsamt om man inte går vidare så jag kommer nog bli lie besviken iaf.


1 år sen Emma och jag drog till USA idag. awhhhhh jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag skulle vilja tillbaka dit just nu! Vad som helst bara man får komma bort ett tag och slappna av och njuta!

                

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul att de gick någorlunda bra iaf :)

2009-05-12 @ 18:29:00
Postat av: Anonym

va kul att de gick någorlunda bra iaf :)

2009-05-12 @ 18:29:00
Postat av: Tessy

Åh. Vill höra allt imorn! Finfin bild förresten ;)

2009-05-12 @ 20:32:26
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: emma

håller tummarna!!! ursh fatta att för ett år sen stod vi supernervösa utanför huset i Cambridge, syrendoft och ljummet. faaan, hur hur det det bli ett år sen?

2009-05-12 @ 22:27:58
Postat av: Becci

Å jag åker på torsdag dit. Galet!!!

Saknar dig pluttesnutte. fin du var på Aktiv Ungdoms avslutning, som alltid!

Håller tummarna jag med!! PÖSSSS

2009-05-12 @ 23:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0