söndag

sitter i bilen hem nu från vimmerby tilbaka till sthlm.
har varit fullt ös hela helgen, satt ju i härlig bilkö ut från sthlm i fredags när vi skulle hem och jag har verkligen fobi för bilköer, jag får panik av att köra i 6 km/h i fyrtio minuter. det roligaste var när vi suttit i kö ett tag och jag bara gnäller så frågar nicke mig "hur länge tror du vi suttit i kö då?" jag "awhh typ en timme!" nicke "men johanna fjorton minuter!"
lördag smet jag upp till idrottshallen en stund och kollade läget för alla genrepande dansare och på kvällen blev det familjemys och god mat.
idag har jag spenderat nästan hela dagen i varma idrottshallen med tillsammans med 300 andra pers på aktiv ungdoms dansavlutning. Duktiga syrran fick ju avsluta på ett underbart sätt iaf med snygg ledardans och ena danser.
nu är vi i nyköping så ca en timme kvar hem, pust. trött är jag iaf så det kanske blir en tupplur nu sista biten. Bilder från helgen kommer strax. soo long.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej Johanna och TACK så jättemycket för igår, det är så kul att du kommer till oss! Du är så duktig!!!

Du får väldigt gärna jobba för oss nsta avslutning, i höst den 1:a Advent :)

KRAM från Annso

2009-05-11 @ 19:00:17
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0