lördag

Äntligen ett glädjande besked att jag gick vidare idag :) kändes s skönt. Ja hela audition kändes så mycket bättre, jag var mycket lugnare och säkrare i kroppen så idag hade jag mer på känn att jag skulle gå vidare. Helt sjukt när jag läste mitt horoskop imorse det stod något i stil med "Låt inte ett nederlag ta ner dig det kommer en stor framgång inom kort" då var hela dagen räddad.

tänkte bara nämna vad vi gjorde igår. Blev lite middag hos pontus med hans ex och Glenn och Linda som var i stan på besök. Glenn är en gammal barndomskompis till Nicke och Pontus och Linda och jag gick i storebro skola samtidigt. Var riktigt revligt med god och stark(!) mat och massa musik och prat.

Kommentarer
Postat av: Marie

YES, Johanna I knew it!! Ett nederlag tar inte ner dig, du hade bara inte din dag sist, precis som du kände, men denna dag kändes bättre, och du ser.. Vad roligt att träffa lite hemmafolk, gamla barndomsvänner gör en alltid glad.



Puss på dig min dotter. Kämpa på imorgon också!

mamsen!!

2009-05-16 @ 23:13:59
Postat av: Nathali

va roligt att det gick bra! Hoppas de fortsätter gå bra :)

2009-05-17 @ 15:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0