torsdag

Nu har det visst blivit lite inaktivitet på bloggen ser jag. får ursäkta, men mitt huvud håller på att sprängas av stress för allt som ska göras. När jag kommer hem vid sju på kvällen är jag så totalt slut så när jag ätit dör ja i soffan typ. Vi har första visning av våra stycken till föreställningen för lärarna nästa vecka och mycket energi och tid går åt till att repa och stressa för att man inte hinner repa. Sen är det mycket runt omkring med jobbet och familjen som jag jobbar hos är bortresta så då får jag åka in till hemfrids kontor och jobba, samtidigt som jag måste vara kvar i skolan efter klassen är slut och repa, skynda mig till jobbet, hem och sen är jag död. Nästa vecka måste vi repa innan klass på morgonen och då måste jag gå upp vid typ sex! puh, har jag inte gjort sen jag jobbade på posten. Men men nu ska vi inte klaga, får fokusera på det bra nu. Jag var iaf duktig idag och körde bil själv genom hela sthlm, från lidingö till kärrtorp söder om sthlm. Visserligen låg nicke med sin firmabil hela tiden framför mig, men ändå jag är stolt. Jag som brukar dö av nervositet av att köra i lkpg klarade mig helt lugn genom hela sthlm. anledningen till denna runtdrive var att nicke var tvungen att ställa hans bil på jobbet för imorrn måste han lämna firmabilen där när han drar till österrike en vecka och måste ta sin bil hem från jobbet imorn.
skönt med helg iaf! ska bara försöka hinna med sånt som jag inte gör annars, tvätta städa och slappa. ska bli fett najs.  

                                   
                                                    picture från förra helgen. Jag och älskade majsi

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig! /maja

2009-04-02 @ 10:12:44
Postat av: Anonym

puss på dig! /maja

2009-04-02 @ 10:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0